MARKIES boven de doopvont!


Markies, de ideale groeikatalysator voor elke KMO.


Antwerpen, 14 oktober 2021: MARKIES is er voor elke KMO die volop wil inzetten op groei en hulp nodig heeft in dit transformatietraject. MARKIES werd opgericht door twee ondernemers “pur sang”, namelijk Hans Smellinckx en Kurt Ghijsbrecht. Beide heren bundelen hun krachten en brengen elk meer dan 20 jaar ervaring in sales, marketing, customer experience, HR en c-level strategie in een nieuwe onderneming die KMO’s post-corona gaat begeleiden in hun business transformatie op weg naar groei.


Het zoveelste adviesbureau? “Niet teveel PowerPoint presentaties maar wel het stellen van de juiste vragen, het bieden van concrete oplossingen gekoppeld aan een concreet uitvoeringsplan dat we samen met onze klanten uitvoeren en begeleiden.” “Accountability dragen wij hoog in het vaandel.” Zegt Hans Smellinckx.

“En dat niet alleen, verandering betekent ook dat je moet zorgen dat je interne processen en teams beter op elkaar afgestemd zijn zodat ze op die manier een strategische Smarketing alliantie (sales & marketing) kunnen vormen. Vergeet met andere woorden ook de HR aspecten van je transformatie niet. En ja, zelfs jezelf als leider inclusief je leadership team moet je durven tegen het daglicht houden en nagaan of dit het team zal zijn dat het bedrijf gaat doen groeien.” Zegt Kurt Ghijsbrecht.


Kortom, de uitdaging van veel bedrijven bestaat vandaag uit het verzoenen van de “HYBRIDE KLANT of CONSUMENT” met een hybride organisatie waar de klant centraal staat en daarvoor kunnen ze vanaf vandaag bij MARKIES terecht. MARKIES beschikt bovendien over een uitgebreid netwerk van partners die mee ondersteuning zullen bieden in de weg naar “groei”.



Website: www.markies.be


Eerder opgenomen interview: https://fb.watch/8jP8Q01GYn/


Oneliner:

Groeiconsulenten om uw business een boost te geven door het potentieel van binnenuit te halen.


Over Hans Smellinckx:

Hans Smellinckx is al meer dan 20 jaren actief als strateeg bij bedrijven, waarbij hij business transformaties gerealiseerd heeft van binnenuit voor oa. de volgende ronkende namen: RHI Inc, Bisnode, Selligent, Neckermann, Coca-cola, Agilitas Group, Ikea en tal van andere spelers. Hij is ook actief in de start-up scene als mentor bij de accelerator Birdhouse.



Over Kurt Ghijsbrecht:

Kurt Ghijsbrecht is de belichaming van de ondernemer met een echte groei-mindset en is bovendien “customer obsessed”. Hij werkte meer dan 20 jaren als Sales & Marketing Director voor tal van nationale en internationale ondernemingen, zoals Van Gansewinkel, Truvo, Dun & Bradstreet, Athlon, Sodexo en ManpowerGroup.




logo:



Beelden:




Recente blogposts

Alles weergeven