
Niet zo maar een adviesbureau.
Over ons
Wanneer twee knappe koppen hun krachten bundelen om bedrijven en organisaties te helpen hun business te laten groeien, is dat het begin van iets magisch... Markies. Een bedrijf opgericht door Kurt Ghijsbrecht en Hans Smellinckx.

Post covid-bedrijven zullen een nieuw tijdperk binnengaan dat gedomineerd wordt door de hybride klant/koper en hybride organisaties. Wij geloven dat wij die wereld op zijn kop kunnen zetten. Wij zijn het kruispunt waar bedrijven en freelancers elkaar ontmoeten.
Visie
Missie
Met meer dan 40 jaar ondernemerservaring is het onze missie om bedrijven en organisaties te helpen hun bedrijf te laten groeien door het onaangeboorde potentieel van binnenuit te halen.

De experten

Nele Vermeire
Nele Vermeire heeft 15 jaar ervaring in Communicatie, social media en Event management. Ze werkte voor sterke merken zoals Neckermann, Panasonic en de stad Brugge, ondermeer voor hun internationaal bekende events Kookeet en de Triënnale.

Tara Reid
Tara heeft bijna 10 jaar ervaring in marketing waarin ze bijna alle aspecten van het vakgebied heeft behandeld. Ze ontwikkelde een speciale passie voor inbound marketing en marketing-automatisering. Door haar ambitieuze karakter gaat ze uitdagingen aan met veel enthousiasme en creativiteit. Tara denkt buiten de kaders en levert een hands-on goed gestructureerde oplossing om uw bedrijf te laten groeien.

Lex Wyndaele
Lex is een ervaren professional op het gebied van communicatie en marketing. Met zijn 5 jaar ervaring in de sociale sector en zijn huidige job bij Markies, beschikt hij over een unieke combinatie van vaardigheden en inzichten die hij graag inzet om uw bedrijf te laten groeien. Mensgerichtheid staat dan ook op 1 bij Lex. Hij heeft een scherp oog voor detail en is altijd op zoek naar manieren om processen te verbeteren en resultaten te optimaliseren.

Cara Jacobs
Cara is onlangs afgestudeerd als Digital Marketeer. Met haar frisse blik komt ze het Markies team versterken. Het proeven van de verschillende digitale aspecten is iets waar ze blij van wordt.
De oprichters

Hans Smellinckx
Hans is al meer dan 20 jaar actief als strateeg, waar hij bedrijfstransformaties van binnenuit realiseerde voor onder meer de volgende grote namen: RHI Inc, Bisnode, Selligent, Neckermann, Coca-cola, Agilitas Group, Ikea en vele andere spelers. Ook is hij actief in de start-up scene als mentor bij de accelerator Birdhouse.

Kurt Ghijsbrecht
Kurt is een echt 'mensenmens'. Hij houdt van samenwerken, mensen helpen, beter maken, begeleiden en is daarnaast enorm klantgericht. Na meer dan 20 jaar in verschillende executive marketing & sales rollen, combineert hij nu de menselijke, emotionele aspecten met een ijzersterke resultaatgerichte mindset als het gaat om sales & marketing cijfers.
De combinatie van zorgzaamheid en focus op resultaten in één persoon.

Roeland De Meulemeester
Roeland houdt zich al meer dan 20 jaar bezig met (online) strategie, digitalisering, content en online marketing in verschillende rollen en verantwoordelijkheden. De laatste 7 jaar was hij general manager van IBIS communications, een content marketing bureau rond Brussel.