Niet zo maar een adviesbureau.

Over ons

Wanneer twee knappe koppen hun krachten bundelen om bedrijven en organisaties te helpen hun business te laten groeien, is dat het begin van iets magisch... Markies. Een bedrijf opgericht door Kurt Ghijsbrecht en Hans Smellinckx.

Post covid-bedrijven zullen een nieuw tijdperk binnengaan dat gedomineerd wordt door de hybride klant/koper en hybride organisaties. Wij geloven dat wij die wereld op zijn kop kunnen zetten. Wij zijn het kruispunt waar bedrijven en freelancers elkaar ontmoeten.

Visie

Missie

Met meer dan 40 jaar ondernemerservaring is het onze missie om bedrijven en organisaties te helpen hun bedrijf te laten groeien door het onaangeboorde potentieel van binnenuit te halen.

De experten

silhouette gray (1).png

Roeland De Meulenmeester

Nele Vermeire

Tara Reid

Roeland is al meer dan 20 jaar bezig met (online) strategie, digitalisering, content en online marketing in verschillende rollen en verantwoordelijkheden. De laatste 7 jaar was hij general manager van IBIS communications, een content marketing bureau rond Brussel.

Nele Vermeire heeft 15 jaar ervaring in Communicatie, social media en Event management. Ze werkte voor sterke merken zoals Neckermann, Panasonic en de stad Brugge, ondermeer voor hun internationaal bekende events Kookeet en de Triënnale.

Tara has close to 10 years of experience in marketing in which she covered almost all aspects of the field. She developed a special passion for inbound marketing and marketing automation. Her ambitious character leads her to take on challenges with a lot of enthusiasm and creativity. Tara will challenge the ordinary, think outside the box and deliver a hands-on well-structured solution to grow your business. 

linkedin.png
linkedin.png
linkedin.png

De oprichters

Hans Smellinckx

Hans is al meer dan 20 jaar actief als strateeg, waar hij bedrijfstransformaties van binnenuit realiseerde voor onder meer de volgende grote namen: RHI Inc, Bisnode, Selligent, Neckermann, Coca-cola, Agilitas Group, Ikea en vele andere spelers. Ook is hij actief in de start-up scene als mentor bij de accelerator Birdhouse.

linkedin.png

Kurt Ghijsbrecht

Kurt is een echt 'mensenmens'. Hij houdt van samenwerken, mensen helpen, beter maken, begeleiden en is daarnaast enorm klantgericht. Na meer dan 20 jaar in verschillende executive marketing & sales rollen, combineert hij nu de menselijke, emotionele aspecten met een ijzersterke resultaatgerichte mindset als het gaat om sales & marketing cijfers.

De combinatie van zorgzaamheid en focus op resultaten in één persoon.

linkedin.png